“Produktdrevet” lyder som løsningen på alt – men uden fælles forståelse risikerer det bare at blive næste kapitel i den store buzzword-bibel.
På dette webinar trækker vi gardinet til side og skaber fælles klarhed om:
I mange organisationer bliver der brugt enorme ressourcer på udvikling – uden at det nødvendigvis skaber den forventede værdi (hvis der overhovedet er nogen klare forventninger).
Der er ved at brede sig en erkendelse af, at måden vi organiserer os og udvikler produkter på, skal gentænkes.
I den forbindelse bliver der kastet om sig med begreber som ’produktdrevet, ’produktledet’, ’produktorienteret’, ’produktbaseret’ – ja, kært barn har mange produktnavne. Fælles for dem er, at de ofte er pakket ind i buzzwords, frameworks, og bestseller-bøger, men at den grundlæggende forståelse for, hvad f***** det betyder – og hvorfor vi overhovedet gør det, den mangler.
Risikoen? At forandringen reduceres til processer og roller – i stedet for at handle om fælles forståelse og reelt fokus på værdi.
Peter Lindberg er produktudvikler med årelang erfaring inden for digital produktudvikling. Peter har gennem årene hjulpet mange af landets større virksomheder med at udvikle sig inden for product management, product discovery og product delivery.
Han hjælper fra ide til succes i markedet, altid med udgangspunkt i hypotesedrevet-produktudvikling og kundens behov. Til daglig arbejder Peter som underviser og coach hos Syndicates kunder.