Bliv Product Owner
- enkelt og effektivt

Bliv certificeret Product Owner og lær alt om Product Owner-rollen. Start dit online kursus nu og kom i gang med det samme.

På dette Product Owner-kursus bliver du sikker i teorien og får værdifuld praktisk indsigt i rollen gennem 60 grundige videolektioner, som du kan se i dit eget tempo - præcis når det passer dig.

6.840 kr. ekskl. moms.

Er I flere fra samme virksomhed? Skriv til os og få rabat

Eller se vores produkt Agile Onboarding, hvor I kan købe kurser og uddannelser til hele organisationen.

100% tilfredshedsgaranti eller pengene tilbage

Er din kollega også interesseret? Skriv til os og få rabat

Skal du opgradere hele organisationen? Kom i gang her

Så enkelt er det at blive Product Owner

Start dit online Product Owner-kursus nu og kom i gang med det samme.

Lær alt du skal vide om Product Owner-rollen med 60 grundige  videolektioner.

Få bevis på dine nye kompetencer med den officielle Product Owner PSPO 1  certificering.

Derfor vil du elske at være Product Owner

Som Product Owner besidder du en af de mest efterspurgte kompetencer på fremtidens arbejdsmarked

Du er med til at levere mere værdi og højere kvalitet, hurtigere.

Du får lov at fokusere på muligheder og skabe de bedst tænkelige rammer for dit Scrum Team

Det får du med i kursuspakken

Product Owner Online består af 60 grundige videolektioner fordelt på 12 moduler. Kurset er på dansk, og lærer dig alt hvad du skal vide om din rolle som Product Owner. Du har naturligvis ubegrænset adgang, så du kan se kursusmaterialet når du vil, hvor du vil.

Gratis adgang til udvidelser med nye kursusvideoer, så du altid er opdateret på Product Owner-rollen og udviklingen indenfor Scrum

Kom med til live Q&A's hvor du kan spørge om alt, møde andre Product Owners og udvide dit netværk

Friheden til at lære når det passer dig - i dit eget tempo

Komplet online Product Owner-kursus med ubegrænset adgang til 60 grundige videolektioner + bonusmateriale

Lær alt du skal vide for at bestå den officielle Product Owner-certificering (PSPO I) hos Scrum.org Certificeringen er selvfølgelig inkluderet i kursusprisen.

100 % Tilfredshedsgaranti

I Syndicate lever vi af glade og tilfredse kunder. Derfor kan du trygt købe et online-kursus hos os. Hvis du ikke er tilfreds med det, får du alle dine penge tilbage. Du skal bare skrive til os senest 14 dage efter, du har købt online-kurset, så refunderer vi dine penge.

Sneak peek!

Se videoen hvor Peter kort gennemgår, hvad der egentlig menes  med "Produkt". Det er nemlig ikke bare en app eller en feature, men den komplette oplevelse af den værdi, der leveres til en kunde. Og denne forståelse er dermed et afgørende afsæt for kurset - og ikke mindst i din rolle som Product Owner.

Mød Peter, din underviser på Product Owner-kurset

Peter er agil produktudvikler med mange års erfaring inden for Product Discovery og Product Delivery, facilitering, og coaching.

Med en baggrund med 15 år som udvikler har Peter også et stærkt teknisk fundament, og har et naturligt fokus på samspillet mellem discovery, delivery, og technical excellence, der er så vigtigt for at lykkes med digital produktudvikling.

Peter underviser i krydsfeltet mellem produkt, proces og software craftsmanship - funderet i de agile værdier og praktikker, og altid med udgangspunkt i hypotesedrevet udvikling og kundens behov. Til daglig arbejder Peter som coach hos Syndicates kunder.

5 gode argumenter til din chef

En Product Owner skaber værdi og fremdrift for alle

Online-kurset er langt billigere end et fysisk kursus

Din virksomhed og dine kolleger skal ikke undvære dig

Undervisningen er delt op i moduler, der kan passes ind i en travl hverdag

Engagerede medarbejdere med nye kompetencer skaber resultater

Alle videoer og bonusmateriale er på dansk

Du har ubegrænset adgang, så du altid kan vende tilbage

Du får hjælp og sparring i vores opfølgende live Q&A’s mm.

6.840 kr. ekskl. moms.

Inklusive 60 grundige video-lektioner, masser af eksklusivt bonusmateriale, mulighed for at bestå den officielle Prodcuct Owner certificering (PSPO I) + certificeringskode til Scrum.org til en værdi af over 1.200 kr.

Er I flere fra din virksomhed?

Det giver rigtig god mening at tage kurset sammen med dine kolleger – og så kan vi selvfølgeligt give en rabat på prisen.

Hvis du ønsker at købe flere adgange eller større pakker med licenser til din virksomhed, så udfyld formularen og lad os tage en snak om jeres behov.

Du er også velkommen til at ringe direkte til Camilla Linnemann, Head of Relations, på 61 46 59 25

Tak for din henvendelse.

Vi kontakter dig snarest.
Der er grus i maskineriet. Prøv igen. Skriv til info@syndicate.dk hvis fejlen opstår flere gange.