Oversigt

7 | Åh nej, ungen er syg – hvordan er jeg den gode medarbejder og forælder?

Snotnæser og feberramte poder er over os, men hvordantackler vi det, når junior skal blive hjemme fra skole eller daginstitution?

Det burde give sig selv, for vi passer demvel bare, men helt så let er det ikke i praksis. I denne episode dykker Camilla og Thomas ned i de udfordringer, detkan skabe i familien. Hvem skal trække det korte (eller måske lange..) strå ogblive hjemme? Og hvad med den, der ender med at blive hjemme - er det en dag påsofaen med Netflix, eller forventer kollegaerne, at man alligevel knoklerderhjemme?

Camilla og Thomas tagerogså en snak om, hvordan forskellige brancher håndterer ‘barn syg-dage’, hvaddet afslører om virksomhedens kultur, og om der er en forskel på de skrevne oguskrevne regler.

Så smæk høretelefonerne i ørene og bliv klogere på, hvordan dubedst håndterer, når du eller en kollega står med et sygt barn derhjemme.

Dine værter

Camilla
Linnemann

Camilla er udover at være Head of Relations i Syndicate også en erfaren facilitator, der har afholdt adskillige kurser i facilitering og grafisk facilitering.

Privat lever hun højt i Søhøjlandet med børn og bonusbørn og lige så højt aktivitetsniveau i de lokale sportsklubber.

Thomas
Karner-Gotfredsen

Thomas er konsulent hos Syndicate og en erfaren produktudvikler med særligt fokus på at sikre, at de agile værdier og principper spiller i organisationen og i de enkelte teams.

Privat lever han det søde forstadsliv i smilets by med hustru og to børn og en flot trampolin i haven.

Skriv endelig med feedback, kommentarer og forslag til monday@syndicate.dk