Oversigt

4 | Sådan undgår du mental nedsmeltning, når du starter på job efter en dejlig lang ferie

I dette afsnit af Monday I’m in Love vender Camilla og Thomas tilbage til arbejdet efter en tiltrængt sommerferie. Hør hvordan det egentlig gik for dem selv med at lukke ned til ferien? Kunne de leve op til deres egne gode råd?

De kommer med konkrete råd til, hvordan du kommer godt tilbage på arbejde, og hvordan de selv vil forsøge at få lidt mere feriestemning ind i hverdagen.

Er du klar til en blød ferielanding?

Dine værter

Camilla
Linnemann

Camilla er udover at være Head of Relations i Syndicate også en erfaren facilitator, der har afholdt adskillige kurser i facilitering og grafisk facilitering.

Privat lever hun højt i Søhøjlandet med børn og bonusbørn og lige så højt aktivitetsniveau i de lokale sportsklubber.

Thomas
Karner-Gotfredsen

Thomas er konsulent hos Syndicate og en erfaren produktudvikler med særligt fokus på at sikre, at de agile værdier og principper spiller i organisationen og i de enkelte teams.

Privat lever han det søde forstadsliv i smilets by med hustru og to børn og en flot trampolin i haven.

Skriv endelig med feedback, kommentarer og forslag til monday@syndicate.dk