Lær at tegne så alle forstår det

Bliv Grafisk Facilitator og styrk din kreativitet professionelt. Med 51 online videolektioner lærer du at tegne dig til bedre møder og smilende kollegaer.

Bliv Grafisk Facilitator

2.495 kr.

1.996 kr. ekskl. moms.

Er I flere fra samme virksomhed? Skriv til os og få rabat

Eller se vores produkt Agile Onboarding, hvor I kan købe kurser og uddannelser til hele organisationen.

100% tilfredshedsgaranti eller pengene tilbage

Er din kollega også interesseret? Skriv til os og få rabat

Skal du opgradere hele organisationen? Kom i gang her

Med grafisk facilitering gør du det abstrakte konkret

Lær at bruge visuelle virkemidler i din facilitering og skab værdifulde møder, workshops og bedre samarbejde.
Få styr på de 7 grundelementer der gør, at du kan tegne hvad som helst, når som helst.
Bliv overrasket over hvor hurtigt du udvikler dine tegne-skills.

Spilder du din (og andres) tid på uendelige præsentationer?

Du kender det nok. Møder med uendelige præsentationer og kollegaer, der fortaber sig i powerpointslides. Imens glider dine tanker hen på dagens to do-liste, hvem henter ungerne på torsdag og kan man lige liste ud og hente mere kaffe?

3 gratis tegne-tips

Er du nysgerrig? Modtag 3 video-tips i din indbakke og få en forsmag på grafisk facilitering.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Ja tak, jeg vil gerne tilmeldes jeres webinar, og efterfølgende modtage markedsføring pr. mail fra Syndicate om nyheder, webinarer, kurser, uddannelser og produkter. Du kan til enhver tid afmelde disse mails igen.

3 gratis tegne-tips

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
*Ved bestilling accepterer du, at vi må anvende de indtastede informationer til at sende de ønskede tegnetips til dig.**Ja tak til at modtage Syndicates nyhedsbreve inden for Transformation Leadership. Udover spændende indhold kan nyhedsbrevene også indeholde markedsføring af Syndicates produkter. Du modtager en nærmere specifikation om tilmeldelsen og kan til enhver tid afmelde dig igen. (Valgfrit)

Sneak peek!

Se videoen hvor Camilla tegner "Stjernemanden". Når vi snakker om læring, udvikling og samarbejde, er det altid med udgangspunkt i menneskelige relationer.

Faktisk er der slet ingen grund til at snakke om facilitering - grafisk eller ej - hvis der ikke er nogle mennesker at facilitere. Derfor er det også vigtigt at kunne tegne mennesker.

Download den gratis guide

Alt hvad du skal vide om grafisk facilitering
– og hvordan du bliver god til det

Tak!

Tjek din indbakke
Der er grus i maskineriet, prøv igen.

Det får du med i kursuspakken

Hvis der skal ske noget nyt, må du gøre noget nyt. Lær at fange og begejstre din modtager mere effektivt end den sædvanlige powerpoint, sæt kreativiteten fri og slip din indre facilitator løs.
Komplet online grafisk facilitator-kursus med 51 videolektioner + bonusmateriale
Komplet manual med inspiration og praktiske øvelser
Videoer med tips og ideer efter du har gennemført kurset
Grafisk Facilitator-kursuscertifikat inkluderet i prisen
Komplet Tegnepakke inkluderet med visuelle skabeloner og metaforer, så du nemt og hurtigt kommer i gang
Friheden til at lære når det passer dig - i dit eget tempo med adgang for evigt

100 % Tilfredshedsgaranti

I Syndicate lever vi af glade og tilfredse kunder. Derfor kan du trygt købe et online-kursus hos os. Hvis du ikke er tilfreds med det, får du alle dine penge tilbage. Du skal bare skrive til os senest 14 dage efter, du har købt online-kurset, så refunderer vi dine penge.

"Udover Camillas fantastiske og smilende fremtoning og letfordøjelige præsentation, så har hendes online-videoer skabt muligheden for, at min søster og jeg kan tage kurset sammen. Det er en fed mulighed, som giver stor værdi både fagligt og familiært".

Mette Palk Sejer Christensen
Beijer Ref Denmark

"Camillas undervisning er vildt inspirerende. Tak for at åbne mine øjne for, hvordan grafisk facilitering kan bidrage til bedre eksternalisering af ideer og verdensbilleder".

Alexandra Janum-Szatkowski
UX Researcher
BEUMER Group

Styrk din faglige profil og kreative evner

Vidste du, at kreativitet er en af de mest efterspurgte evner på fremtidens jobmarked?

På vores grafisk faciliteringskursus får du rig mulighed for at udvikle dine kreative evner. Og som Grafisk Facilitator ved du, hvordan du forklarer selv de sværeste problemstillinger på en enkel måde, så alle forstår dem.

Mød Camilla, din underviser på kuset

Camilla Linnemann er en erfaren og passioneret facilitator, og har selv prøvet at stå med et team, som skulle til at arbejde på en ny og anderledes måde - og indset, at hun manglede redskaber til at skabe en samlet forståelse. Til Camillas held, havde hun samtidig tilmeldt sig et kursus i grafisk facilitering. Og det fik det hele til at falde i hak, så hun kunne løse den udfordring, hun stod over for.

Camilla ved præcis hvordan du bruger visuelle virkemidler til at skabe en bedre fælles forståelse på tværs af faggrupper. Hun har afholdt utallige kurser i grafisk facilitering med fokus på deltagernes dagligdag, og sørger også på dette online kursus for, at du får tuschen i hånden fra start.

5 gode argumenter til din chef

At have en god Grafisk Facilitator på holdet skaber værdi og fremdrift for alle

Online-kurset er langt billigere end et fysisk kursus

Din virksomhed og dine kolleger skal ikke undvære dig

Undervisningen er delt op i moduler, der kan passes ind i en travl hverdag

Engagerede medarbejdere med nye kompetencer skaber resultater

Alle videoer og bonusmateriale er på dansk

Du har ubegrænset adgang, så du altid kan vende tilbage

Du får hjælp og sparring i vores opfølgende live Q&A’s mm.

Bliv Grafisk Facilitator og slip kreativiteten løs

2.495 kr.

1.996 kr. ekskl. moms.

Inklusiv 51 grundige video-lektioner + bonusmateriale, komplet manual med inspiration og praktiske øvelser og kursuscertificering som Grafisk facilitator.

Er I flere fra din virksomhed?

Det giver rigtig god mening at tage kurset sammen med dine kolleger – og så kan vi selvfølgeligt give en rabat på prisen.

Hvis du ønsker at købe flere adgange eller større pakker med licenser til din virksomhed, så udfyld formularen og lad os tage en snak om jeres behov.

Du er også velkommen til at ringe direkte til Camilla Linnemann, Head of Relations, på 61 46 59 25

Tak for din henvendelse.

Du bliver kontaktet snarest.
Der er grus i maskineriet. Prøv igen. Skriv til info@syndicate.dk hvis du oplever fejlen igen.