Oversigt

8 | Feedback – hvorfor er det så forbandet svært?

De fleste er enige om, at feedback er en god ting. Og for de fleste er det også let at give feedback på andres arbejde – dog bliver det ofte lidt vanskeligere, når det skal gøres direkte face 2 face.

Du kender sikkert til, hvor stor en forskel feedback kan gøre i sport (brølet fra sidelinjen) eller i en arbejdssammenhæng (sagt i god ro og orden). Men hvorfor er det så svært at give og modtage feedback, og få den givet på rette tidspunkt i de rette vendinger, der ikke får tårerne til at springe? 😭

Hvis du også oplever udfordringer med god og konstruktiv feedback, så er det dette afsnit noget for dig.

Camilla og Thomas stiller skarpt på, hvad feedback er, hvorfor det er vigtigt, og hvordan vi kan blive bedre til at give og modtage den på arbejdspladsen. Værterne deler nogle af deres egne erfaringer med feedback på godt og ondt.

De kommer også med nogle tips og tricks til, hvordan du kan give feedback på en måde, der motiverer og inspirerer dine kolleger og medarbejdere.

Og glem nu ikke at komme med din egen feedback til Camilla og Thomas på monday@syndicate.dk 😉

Dine værter

Camilla
Linnemann

Camilla er udover at være Head of Relations i Syndicate også en erfaren facilitator, der har afholdt adskillige kurser i facilitering og grafisk facilitering.

Privat lever hun højt i Søhøjlandet med børn og bonusbørn og lige så højt aktivitetsniveau i de lokale sportsklubber.

Thomas
Karner-Gotfredsen

Thomas er konsulent hos Syndicate og en erfaren produktudvikler med særligt fokus på at sikre, at de agile værdier og principper spiller i organisationen og i de enkelte teams.

Privat lever han det søde forstadsliv i smilets by med hustru og to børn og en flot trampolin i haven.

Skriv endelig med feedback, kommentarer og forslag til monday@syndicate.dk