Oversigt

5 | Imposter-syndrom – er du også bange for at blive afsløret som svindler?

’Imposter-syndrom ’eller ’bedragersyndrom’. Kært psykologisk fænomen har flere flotte navne. Men er de indre bedrageriske følelser egentligt en begrænsning eller en katalysator for din udvikling?

Dagens afsnit handler om et emne, som mange af os sikkert har stiftet bekendtskab med, bevidst eller ubevidst, igennem vores private og professionelle liv.

Camilla og Thomas dykker ned i imposter-fænomenet og dissekerer deres personlige erfaringer, hvor selvkritik og følelsen af ikke at være god nok kan begrænse dit potentiale.

Så lyt med og hør, hvordan kan du tæmme den indre stemme og ændre den til en katalysator for din udvikling.

Dine værter

Camilla
Linnemann

Camilla er udover at være Head of Relations i Syndicate også en erfaren facilitator, der har afholdt adskillige kurser i facilitering og grafisk facilitering.

Privat lever hun højt i Søhøjlandet med børn og bonusbørn og lige så højt aktivitetsniveau i de lokale sportsklubber.

Karner-Gotfredsen

Thomas er konsulent hos Syndicate og en erfaren produktudvikler med særligt fokus på at sikre, at de agile værdier og principper spiller i organisationen og i de enkelte teams.

Privat lever han det søde forstadsliv i smilets by med hustru og to børn og en flot trampolin i haven.

Skriv endelig med feedback, kommentarer og forslag til monday@syndicate.dk