Oversigt

19 | Livet som selvstændig “Lone Wolf” eller den trygge fastansættelse?

I dette afsnit af Monday I’m in Love dykker Camilla og Thomas ned i det evige dilemma mellem selvstændighed og fastansættelse. Har du nogensinde drømt om at være din egen “chef”, eller stræbt efter at blive det næste store hit i “Løvens Hule”?

Livet som selvstændig kan jo hurtigt virke tillokkende, men hvad med den anden side af medaljen? Du kan jo miste noget af trygheden og de faste rammer som kommer med en fastansættelse, ikke at forglemme fællesskabet med kollegaer.

I dette afsnit udforsker Camilla og Thomas dette komplekse valg, som de begge personligt har stået overfor. De deler deres erfaringer og giver indsigt i, hvad det virkelig betyder at følge hver af disse karrierestier.

Er du klar til at dykke ned i diskussionen om selvstændighed versus fastansættelse? Slut dig til os i Monday I’m in Love, hvor vi tager fat på disse brændende spørgsmål.

Dine værter

Camilla
Linnemann

Camilla er udover at være Head of Relations i Syndicate også en erfaren facilitator, der har afholdt adskillige kurser i facilitering og grafisk facilitering.

Privat lever hun højt i Søhøjlandet med børn og bonusbørn og lige så højt aktivitetsniveau i de lokale sportsklubber.

Karner-Gotfredsen

Thomas er konsulent hos Syndicate og en erfaren produktudvikler med særligt fokus på at sikre, at de agile værdier og principper spiller i organisationen og i de enkelte teams.

Privat lever han det søde forstadsliv i smilets by med hustru og to børn og en flot trampolin i haven.

Skriv endelig med feedback, kommentarer og forslag til monday@syndicate.dk