Oversigt

16 | Det er faktisk ret vigtigt, om chefen er en stjerne eller et røvhul...

I dette afsnit hopper Camilla og Thomas ombord i en snak om, hvor vigtig det er at have en god chef.

Både til sparring, udvikling og samarbejde.

Trods flade strukturer og øget selvbestemmelse ude i organisationsland, så betyder det stadig en del, om chefen er gal eller genial 🙅‍♂️

En af de hyppigste årsager til at folk skifter job er på grund af utilfredshed med lederen.

Lyt med, når værterne drager en tur ned ad memory lane og besøger deres bedste og værste chefer igennem tiden – og trækker paralleller til den gode lærer eller sportstræner 🏅🎧

Dine værter

Camilla
Linnemann

Camilla er udover at være Head of Relations i Syndicate også en erfaren facilitator, der har afholdt adskillige kurser i facilitering og grafisk facilitering.

Privat lever hun højt i Søhøjlandet med børn og bonusbørn og lige så højt aktivitetsniveau i de lokale sportsklubber.

Karner-Gotfredsen

Thomas er konsulent hos Syndicate og en erfaren produktudvikler med særligt fokus på at sikre, at de agile værdier og principper spiller i organisationen og i de enkelte teams.

Privat lever han det søde forstadsliv i smilets by med hustru og to børn og en flot trampolin i haven.

Skriv endelig med feedback, kommentarer og forslag til monday@syndicate.dk