Oversigt

15 | Udlængsel og karriere: Morten lod det ikke blive ved drømmen – hør hans fortælling om livet i Dublin, Argentina og San Francisco

Er du typen med udlængsel, der nogle gange drømmer om at rive teltpælene op, og flytte karrieren til udlandet? 🌏⛺️

Det kan vi nemlig godt drømme om her i Monday I’m in Love, men vi har bare aldrig rigtigt fået gjort noget ved det.

Derfor har Camilla og Karner inviteret podcastens første gæst i studiet, Morten Lundsby Jensen, der har taget den helt store tur – Dublin, Argentina og San Francisco. De stiller ham alle de vigtige spørgsmål om alt fra praktikken til de større spørgsmål om at stifte familie i udlandet 👨‍👩‍👧‍👦

Der er derfor rig mulighed for at lære noget, hvis du går med nogle af de tanker om et liv som expat. Eller hvis du bare godt kan lide at drømme ligesom os.

Dine værter

Camilla
Linnemann

Camilla er udover at være Head of Relations i Syndicate også en erfaren facilitator, der har afholdt adskillige kurser i facilitering og grafisk facilitering.

Privat lever hun højt i Søhøjlandet med børn og bonusbørn og lige så højt aktivitetsniveau i de lokale sportsklubber.

Thomas
Karner-Gotfredsen

Thomas er konsulent hos Syndicate og en erfaren produktudvikler med særligt fokus på at sikre, at de agile værdier og principper spiller i organisationen og i de enkelte teams.

Privat lever han det søde forstadsliv i smilets by med hustru og to børn og en flot trampolin i haven.

Skriv endelig med feedback, kommentarer og forslag til monday@syndicate.dk