Oversigt

14 | Giv din øv-dag et smil 😄

Hvordan forvandler du en rigtig skod-dag til noget mere positivt?

Hvis vi skal sætte det lidt på spidsen, så kan Thomas Karner-Gotfredsen godt være en sur gammel mand nogle gange, mens Camilla ofte hiver det store tandpastasmil frem.

I denne episode dykker den sure og den positive ned i, hvordan du kan håndtere dårlige dage.

Hvad gør du, for ikke at forpeste dagen for kolleger og familie. Og var der ikke noget med, at politiet på et tidspunkt gav medarbejderne fri, hvis de havde en øv-dag?

Kom med os hele vejen rundt om øv-dage, så du kan få en god dag, i denne episode af Monday I’m in Love 🧡

Dine værter

Camilla
Linnemann

Camilla er udover at være Head of Relations i Syndicate også en erfaren facilitator, der har afholdt adskillige kurser i facilitering og grafisk facilitering.

Privat lever hun højt i Søhøjlandet med børn og bonusbørn og lige så højt aktivitetsniveau i de lokale sportsklubber.

Karner-Gotfredsen

Thomas er konsulent hos Syndicate og en erfaren produktudvikler med særligt fokus på at sikre, at de agile værdier og principper spiller i organisationen og i de enkelte teams.

Privat lever han det søde forstadsliv i smilets by med hustru og to børn og en flot trampolin i haven.

Skriv endelig med feedback, kommentarer og forslag til monday@syndicate.dk