14. august 2024 – kl. 10.00-11.00

Boost dine faciliteringsevner – 5 praktiske øvelser til møder og workshops

Der afholdes alt for mange møder og workshops, der ikke gør verden eller din organisation til et  bedre sted. Ofte spilder de endda folks dyrebare tid.

Det skal vi have lavet  om på. Derfor inviterer Syndicate til webinar, hvor du får et  overflødighedshorn af praktiske øvelser, der kan:

1) Gøre dig til en bedre facilitator
2) Bidrage til bedre møder og workshops i din organisation

Derfor er det vigtigt at kunne facilitere

De gode argumenter for at have en velassorteret faciliteringsværktøjskasse står i kø:

• Øget produktivitet: Facilitering hjælper med at strukturere møder m.v., hvilket fører til mere effektive og målrettede diskussioner.
  • Bedre  beslutningstagning: Gode facilitatorer  sikrer, at alle stemmer bliver hørt, hvilket fører til mere velovervejede  beslutninger.
  • Styrket samarbejde: Facilitering fremmer samarbejde og teamdynamik, hvilket skaber et bedre arbejdsmiljø.
  • Fremme af kreativitet: Ved at facilitere åbne og inkluderende diskussioner kan nye ideer og innovative løsninger udvikles.
  • Sikring af ejerskab: Med veltilrettelagt facilitering inddrager du de relevante folk fra start og sikrer deres ejerskab, når opgaverne skal føres ud i livet.

Hvem er webinaret for?

Webinaret er for alle der arbejder med facilitering som en del af deres arbejde – eller gerne vil i  gang med det. Om du arbejder i den offentlige eller private sektor, er fløjtende ligegyldigt – fællesnævneren er, at du er nysgerrig efter at  få nogle meget håndgribelige input til god facilitering.

Hvis facilitering er nyt for dig, så sender vi en video ud i forbindelse med tilmeldingen, som du med fordel kan se inden webinaret 😊

Er du ny inden for facilitering?

På webinaret prioriterer vi at komme omkring 5 skarpe øvelser, du kan bruge i hverdagen. Derfor vil der ikke være en lang indflyvning til, hvad faciliteringer. I stedet sender vi dig en lille video, når du har tilmeldt dig, hvor du på 8 minutter får forklaret, hvad facilitering er og hvorfor det er vigtigt.

Camilla Linnemann

Camilla Linnemann er en passioneret og erfaren facilitator. Hun krydrer sit teoretiske afsæt som Certificeret Business Facilitator (IAF) med et særligt blik for at inddrage deltagere og medarbejdere i problemløsning gennem workshops og møder. Hun skaber bl.a. værdi gennem visuelle virkemidler og inspirerer altid med nye metoder og teknikker til at engagere og skabe motivation.

Camilla har afholdt adskillige kurser i facilitering og grafisk facilitering – altid med fokus på at sætte deltagernes dagligdag i centrum og få tuschen i hånden fra start.

Mark Ewert-Junge

Mark Ewert-Junge er en rutineret produktudviklermed mere end 10 års erfaring inden for digital produktudvikling ogproduktledelse.

Mark har arbejdet med Product Ownership og agileprincipper i virksomheder som bl.a. Norlys og Blue Water Shipping. Han har ensolid forståelse for, hvordan man udvikler og driver digitale produkter, derskaber værdi for både virksomheden og kunderne.