7. Oktober 2022 - KL 10:00 - 11:00

Sådan undgår du, at dit produkt flopper – vælg de rigtige produktmetrikker

'Produkt metrikker’. Det lyder dæleme kedeligt, tænker du måske. Men det er det ikke. Det er det, der kan gøre forskellen på om dit produkt kører i den store sø for glemte skod-produkter, eller det bliver en verdensomspændende succes.

På webinaret får du enforståelse for:

  • Hvorfor du højst sandsynligt ikke får den ønskede effekt med dit produkt, hvis du ikke har styr på målinger og metrikker
  • Hvordan du skelner imellem forskellige former for produkt-metrikker og vælger de rigtige til den kontekst, du er i
  • Hvad du skal være opmærksom på ved forskellige typer af metrikker, og hvordan du får dem brugt i din hverdag

Alt for mange produktteams og produktorganisationer famler i blinde, når de udvikler produkter, og går glip af store potentialer og muligheder, fordi de dybest set ikke ved, om de er på rette vej til at bygge det bedst mulige produkt – det produkt, der rent faktisk løser kundernes behov, og skaber værdi.

Heldigvis er mange begyndt at få øjnene op for hvorfor outcome og impact-målsætninger giver mere mening end leveranceplaner og featurelister, men hvordan ved du, at du også er på rette vej til at nå målene, eller om du skal justere på det produkt du bygger?

Det er stadig svært for mange at få fuldt udbytte af deres målsætninger, fordi de ikke følges op af målinger, metrikker, og data, der understøtter vejen til målet, og de valg, du træffer på vejen.

 Derfor dykker Peter Lindberg på webinaret ned i, hvad du kan gøre for at forbedre mulighederne for at forløse den værdi, der er gemt i produktet og hjælper dig med at blive bedre til at sætte de rigtige metrikker.

Tilmelding

Tak for din tilmelding. Du modtager en e-mail fra os når webinaret nærmer sig.
Der er desværre grus i maskineriet. Prøv igen.

På webinaret møder du

Peter Lindberg

Peter Lindberg, der er agil produktudvikler med mange års erfaring inden for delivery, samt en stor begejstring for discovery, facilitering og coaching. Med 15 år som udvikler har Peter også et stærkt teknisk fundament, og har et naturligt fokus på samspillet mellem discovery og delivery i forbindelse technical excellence.