13. Oktober 2022 - KL 13:00 - 14:00

Sådan bliver du den bedste Scrum Master for dit team og din virksomhed

Dette webinar er for dig, der er ny i forhold til at arbejde med Scrum – og du ønsker at steppe op i rollen som Scrum Master.

Efter webinaret har du:

• Et overblik over, hvad det kræver af dig at være en god Scrum Master
  • Forståelse for, hvorfor Scrum Masteren er så vital en del af teamet
  • Forståelse for, hvad en Scrum Master ikke er

På webinaret dykker vi ned i, hvad det vil sige at være Scrum Master – og hvad det kræver af dig som person. Hvad du skal være istand til, og hvad du skal øve dig på. Hvorfor Scrum Masteren er en uundværlig brik i Scrum-frameworket – og hvad man egentlig laver (eller burde lave) som Scrum Master.

Vi kommer også til at vende, hvad der rent faktisk IKKE er en del af en Scrum Masters rolle, og hvordan vi kan arbejde med de ting, derligger udenfor rollen.

Du vil efter webinaret have et bedre indblik i, om Scrum Master-rollen er noget for dig, og hvordan du har mulighed for at udvikle dig som Scrum Master.

Så kom og få din nysgerrighed stillet. Så kan vi sammen åbne op for, hvad det rent faktisk vil sige at være en god Scrum Master.

Claus Vagner Pedersen

Claus Vagner Pedersen, der foruden at være en af landets mest erfarne Scrum Mastere med masser af praktisk erfaring fra virkeligheden, også er en erfaren underviser, der har uddannet hundredvis af tilfredse Scrum Masters gennem årene. Claus er og har været med til at drive flere store agile transformationer i Danmark. Certificeringer: Agile Team Coach, Agile Team Facilitator, Agile Leadership, PSM-I+II, Graphic Facilitator, Coaching Agile Transitions, Coaching Agile Enterprises