10. marts 2023 – kl. 10.00-11.00

Product Backlog Refinement – sådan bliver du klar til næste Sprint

Vi er nået til det sidste event i vores kavalkade om Scrum, nemlig Refinement – som egentlig ikke er et event i Scrum, men alligevel et meget vigtigt element at have styr på.

Du skal tilmelde dig webinaret, hvis du vil vide:

• Hvad Product Backlog Refinement består af
  • Hvornår du skal refine, og hvordan du refiner i løbet af et Sprint
  • Hvordan du ved hjælp af forskellige tips og tricks kan refine din backlog

Til vores sidste webinar om Planning opstod der flere spørgsmål omkring refinement, som vil vi tage op i dette webinar.
Vi zoomer blandt andet ind på, hvornår og hvor ofte man skal refine? Hvornår ved vi om et backlog-element er klar til refinement?

Vi kommer til at gennemgå alle de vigtige elementer af en Product Backlog Refinement. Hvad du helt sikkert skal huske at have med, og hvilke faldgruber du skal passe på.

Og så vil vi også dele vores erfaringer; hvad der har virket for os, og hvad vi har haft af udfordringer med at få Refinement til at virke i forskellige typer af teams.

Og sidst i webinaret giver vi selvfølgelig vores bedste svar på de spørgsmål, du sidder med ift. Refinement.

Så kom og vær’ med; vi lover, det bliver Raffineret 😉

Claus Vagner Pedersen

Claus Vagner Pedersen brænder for at udvikle mennesker. Med afsæt i det agile har Claus siden 2007 arbejdet med teams, afdelinger og virksomheder for at skabe fokus på kunder og værdiskabelse.

Claus er og har været med til at drive flere af de største agile transformationer i Danmark. Han brænder for at skabe resultater og kontinuerlig forbedring for alle kursister gennem undervisning, coaching og mentoring.

Thomas Karner-Gotfredsen

Thomas er en erfaren produktudvikler med særligt fokus på at sikre de agile værdier og principper i sammenspillet mellem organisationen og de enkelte teams. Gennem sit arbejder har han erfaring med forandringsledelse, agile transformationsprojekter, scrum master, agil coach og team lead med de agile principper som grundfundament.

Thomas underviser i kompetencefeltet mellem de agile grundprincipper og den praktiske anvendelse. Til daglig arbejder Thomas som coach i produktorganisationer hos Syndicates kunder.