4. Oktober 2022 - KL. 13:00 - 14:00

Hvordan laver du et Sprint Review, som stakeholders elsker at komme til og give fed feedback?

I dette webinar sætter vi forstørrelsesglasset foran eventet ’Sprint Review’.

Efterwebinaret har du:

• Forståelse for, hvordan du sammensætter et Sprint Review som rent faktisk gøren forskel
  • Forståelse for alle elementer af et godt Sprint Review
  • En konkret opskrift på, hvordan du kan sammensætte dit næste Review

Vi forsætter efterårets fokus på de forskellige Scrum events – og nu er vi nået til Sprint Review, der kommer under kærlig webinar-behandling.

Vores Sprint Review er vores mulighed for at lave inspect & adapt på vores produkt. Men mange teams overser værdien i at holde et godt Sprint Review. Vi oplever rigtig mange teams, som slet ikke holder Sprint Review.

Så hvad kan du gøre for at løfte jeres Sprint Review helt op over tinderne?

Det får du svar på webinaret, hvor vi starter med at forklare, hvorfor Sprint Review er en vital del af Scrum. Efterfølgende vil vi dykke ned i alle de elementer et godt Sprint Review bør indeholde – og du får ogsåen konkret opskrift på, hvordan du kan sammensætte dit næste Sprint Review.

Til slut vil vi give dig tips og tricks til forskellige varianter af SprintReview og også svare på de spørgsmål, du sidder og brænder inde med om emnet.

Claus Vagner Pedersen

Claus brænder for at udvikle mennesker. Med afsæt i det agile har Claus igennem de seneste 14 år arbejdet med teams, afdelinger og virksomheder for at skabe fokus på kunder og værdiskabelse. Claus er og har været med til at drive flere store agile transformationer i Danmark. Han brænder for at skabe resultater, og for at skabe en bevægelse imod kontinuerlig forbedring, for sine kursister, igennem undervisning, coaching og mentoring. Certificeringer: Agile Team Coach, Agile Team Facilitator, Agile Leadership, PSM I+II, Graphic Facilitator, Coaching Agile Transitions, Coaching Agile Enterprises

Thomas Karner-Gotfredsen

Thomas er en erfaren produktudvikler med særligt fokus på at sikre de agile værdier og principper i sammenspillet mellem organisationen og de enkelte teams. Gennem sit arbejder har han erfaring med forandringsledelse, agile transformationsprojekter, scrum master, agil coach og team lead med de agile principper som grundfundament. Thomas underviser i kompetencefeltet mellem de agile grundprincipper og den praktiske anvendelse. Til daglig arbejder Thomas som coach i produktorganisationer hos Syndicates kunder. Certificeringer: Scrum Master (PSM), Professional Agile Coach, “Training from the back of the room” og Cand.IT- IT, Kommunikation og Organisation.