6. februar 2023 – kl. 13.00-14.00

Hvad sker der egentlig, når man sætter ’Agile’ foran ’Leadership’?

Har I ondt i ledelsen i din virksomhed?

På vejen mod en mere agil organisation spiller lederen en helt central rolle. Det er bare de færreste ledere, der helhjertet forstår ’agile’ og har modet til at udfordre egen rolle og justere egen adfærd. Du tænker måske ikke over det. Men det betyder potentielt, at din organisation kommer ud af sync.

Vores organisationer har en tendens til at hænge fast i mere end 100 år gamle dogmer og processer. Vi slæber en tung organisatorisk arv med os, som er vanskelig at bryde.

På dette webinar får du indblik i, hvorfor vores organisationer er i ubalance i forhold til at kunne løse tidens udfordringer –og hvorfor du som leder har nøglen til at genskabe balancen.

EFTER WEBINARET HAR DU INDBLIK I:

✅ Hvilke udfordringer organisationer står over for i dagens komplekse, uforudsigelige verden

✅ Hvilke udfordringer du står overfor som leder

✅ Hvordan du som leder med din ledelse og adfærd har nøglen til at skabe balance og sund fremdrift

BUZZWORD-DISCLAIMER:

’Agile’... Ja, vi ved det. Det er et af tidens store buzzwords, som kan give anledning til kvalme hos mange. Men som en lille kvalmestiller vil vi her minde om, at agile ikke bare er et smart, fortærsket engelsk ord brugt i flæng, men et tankesæt dybt forankret i empirisk metode, praktisk erfaring og viden om menneskelig adfærd.

Derfor har virksomheder i hele verden i de senere år vendt sig i retning af det agile for at blive mere smidige i deres produktudvikling.

Katrine Hald Kjeldsen

Katrine er agil coach med særligt fokus på agil ledelse og organisationsforståelse. Hun har rådgivet ledelser i bl.a. Bankdata, Salling Group, the LEGO Group, og SEGES.’Hovedbudskabet er, at organisationens forandringsevne er en funktion af lederes evne til at forandre sig selv og træde ind i en helt ny type lederskab. Ledere skal lære et helt nyt organisatorisk landskab at kende og arbejde målrettet med at aflære traditionelle lederdyder. Katrine er en af underviserne på uddannelsen Agile Leadership in Practice, hvor hun hjælper ledere til nye forståelser og adfærd.

Ole Rich Henningsen

Ole er en passioneret produktudvikler med særlig fokus på de agile værdier og principper. Han har gennem de seneste 16 år arbejdet med delivery og discovery praktikker og teknikker hos en lang række virksomheder.

Oles repertoire er bredt; eksempelvis har han vundet iværksætterpriser med egne startup og samtidig haft ansvar for nogle af de største agile transitioner i Danmark. Ole er certificeret facilitator og coach, og har uddannet teams og ledere siden 2006.