14. juni 2024 – kl. 13.00-14.00

FORANDRINGSLEDELSE: Min kollega virker helt med, men gør så noget helt andet, når hun er ude ad døren – hvad sker der?

Hvad skal der til for at skabe ægte, blivende forandringer i en organisation?

Hvis du er interesseret i svaret på det spørgsmål, så er dette webinar noget for dig.

På webinaret kan du blive klogere på:

  • Hvorfor det ofte virker som om, mennesker er imod forandring
  • Hvad der skal til, for at du skaber reelle, varige forandringer
  • Din egen rolle som forandringsleder (hvad end du er: leder, scrum master, product owner eller noget heltfjerde)

 Hvis man skal opnå fleksibilitet og tilpasningsevne i enverden, der drøner kaotisk afsted, handler det om at skabe de rigtigeforandringer.

Det er de færreste, der vil sige, at de er imod at skabe forandringer, der kan give mere transparens og læring og levere mere værdi til brugere ogkunder. Men skal man lykkes med sådanne forandringer, så kræver det, at mennesker på alle niveauer i virksomheden ændrer adfærd.   

Men alt for ofte er det ikke lige det, der sker. I stedetbliver planer, visioner og gode intentioner modarbejdet, når hverdagen rammer.

Hvorfor er det sådan? Hvorfor er forandring så svært?

Tilmeld dig dette webinar med Tanja Hesselager, der har arbejdet indgående med forandringsledelse i mange år, og bliv klædt på til at håndtere de udfordringer, som ægte forandring kræver.

Tilmelding

Tak for din tilmelding. Du modtager en e-mail fra os når webinaret nærmer sig.
Der er desværre grus i maskineriet. Prøv igen.

På webinaret møder du

Tanja Hesselager

Tanja Hesselager har arbejdet med forandringer i større og mindre skala de seneste 18 år. Hun sørger altid for at koble den strategiske retning sammen med den nødvendige adfærd hos den enkelte medarbejder og har været del af en lang række store og små forandringsprojekter.

Tanja er en erfaren foredragsholder, underviser og facilitator og sørger altid for at blive en tæt og integreret del af den virksomhed, hun skal rådgive. Succesfulde forandringer kan kun ske i et tillidsfuldt og loyalt samarbejde, hvor man som ekstern konsulent tør trykke dér, hvor det gør allermest ondt på en måde, der altid holder fokus og det bedste for helheden.