28. Oktober 2022 - KL 13:00 - 14:00

Fem farlige faldgruber (mere) som agil leder

Hvad skal du for alt i verden undgå som agil leder?

Det kan du blive klogere på i dette webinar med Katrine Hald Kjeldsen fra Syndicate. Hun har tidligere taget emnet op – men der er så mange faldgruber for den agile leder, så nu udvider hun med 5 nye faldgruber, du skal undgå.

Du behøver ikke at have deltaget i det første webinar for at tilmelde dig her – alle agile ledere kan være med 😊

Det kan du tage med fra webinaret:

✅ Du forstår de største dilemmaer og faldgruber, du støder på som agil leder

✅ Du ved, hvad du skal tage med dig fra din gamle leder-rygsæk, og hvad du skal efterlade

✅ Effektive tommelfinger-regler til at få succes som agil leder

I Syndicate arbejder vi hver dag med at støtte ledere og ledelser i at forandre sig selv. Vi ved nemlig, at det er forudsætningen for agil og digital acceleration. Vi ved også,at denne forandring kan være svær.

Hvis du arbejder bevidst med faldgruberne, kan det understøtte dit arbejde med at skabe bedre rammer for dine teams, større flow i din organisation, større tryghed og glæde blandt dine medarbejdere og ikke mindst lette presset på dig selv og din ledergerning.

Katrine Hald Kjeldsen

Katrine er agile/lean coach og hjælper hver dag virksomheder på deres agile rejse. Hun startede sin karriere i 2002 som ekstern lektor i Medievidenskab og tog derefter et tilfældigt, og heldigt, skridt ind i software. Her har hun arbejdet i et væld af sammenbindende roller med afsæt i vidensdeling, kommunikation, facilitering, undervisning og ikke mindst agile.